lifeofsofie.blogg.se

Finfredag

Kategori: Allmänt

Viiiilket underbart väder Göteborg har bjudit på idag. Helt underbart! En dag som denna är ju förskolejobbet top notch. Sola medans man tjänar pengar kan ju typ inte bli bättre. Sedan var ju dagen rätt kaos men mestadels ok.
En dag som denna är det klart man är sugen på vin på en uteservering i solen. Men alla mina mates hade annat för sig och var upptagna så den önskan sket sig. Ska ioförsig inte klaga för har haft det rätt gött här i soffan med ett glas vitt, jordgubbar och chips medans jag har läst några sidor i femtio nyanser av frihet. Men sitta på en uteservering och dricka gott och snacka skit är ju snäppet vassare.

Förresten blev jag överraskad med skattjakt idag när jag kom hem till lägenheten. Älsklingen hade gömt min lite sena födelsedagspresent i lägenheten som jag skulle leta upp. Och måtta på gömställe han valde då, var nära på att ge upp men fick lite ledtrådar så jag till slut hittade den. Och ifanns en helt otroligt galet fantastiskt ursnygg marc jacobs klocka. Superglad. Det var värd väntan 1000 gånger om. Tack underbara älskling, bästa presenten (men aldeles för mycket) Älskar dig ♡♡

Nä det är ju en morgondag imorgon också förhoppningsvis så nu är det dax att slagga. Imorgon blir det mys i skärgården under en knallblå himmel!!!?

Pyss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: