lifeofsofie.blogg.se

Prosit

Kategori: Allmänt

Jag har gått och dragit på mig en ordentlig förkylning. Igår gick jag hem från jobbet eftersom jag kände att jag inte orkade och att jag var sjuk. Tog febern när jag kom hem och hade 37, 9 så lite feber hade jag.
Idag vaknade jag mycket piggare, ingen feberhuvudvärk men dock så mycket mer förkylning. Jag behövde nog dendär febern för att förkylningen skulle bryta ut helt. Har legat och mornat mig i sängen och kikat runt på mobilen och nöst och sprungit till toan och snytit mig om vartannat. Så nu hoppas jag att detta försvinner helt ordentligt snart.
Ligger förövrigt här själv i sängen för hjärtat är i malmö på hans kompis systers inflyttningsfest. Buhu. Han åkte i gårkväll och kommer hem på söndag. Det är så tomt i lägenheten nu. ♡dig


gårdagen framför idol


mitt hjärtas pojk

Kommentarer


Kommentera inlägget här: