lifeofsofie.blogg.se

Shoppinghelg deluxe

Kategori: Allmänt

I lördags började jag dagen med en långpromenad. Behövde tänka lite eller kanske rättare sagt inte tänka så lyssnade på underbara hanna och amandas podcast. Ser nog asrolig ut när jag går runt och fånler åt något roligt dom sagt. Folk som hanna och amanda borde det finnas mer av, superhärliga. Skulle vilja ha en skvätt av dom i mig.
I alla fall. Efter det blev det en dusch och sedan drog jag med pojkis på strospromenad in till centrum. Slutade dock med massa kassar och nya kläder. Är supernöjd!

Blev skagenröra och toast till lördagsmys oxå, precis som fredagsmyset, men lika gott som på fredagen var det. Jummie.

Idag började jag också med en snabbprommis in till stan. Jag och hampus såg nämligen en snygg matta när vi var inne som vi inte hann köpa så då körde jag två flugor i en smäll idag och kombinerade min pw med mattköp. Superbra blev det med den i köket. Nu känns köket top notch!

Idag ska vi hinna med att laga veckomat, handla och få ordning saker här i lägenheten. Blir ett besök på vinden nu sedan är det minsann dax för en fika.

Ha det kanon

Kommentarer


Kommentera inlägget här: