lifeofsofie.blogg.se

Sjuk igen

Kategori: Allmänt

På söndagen var jag helt frisk och tog en långprommis med älsk i slottis. Vi vandrade runt där bland djuren och gick vidare och köpte glass som vi satte oss och käkade vid skansen kronan. Var riktigt mysigt.

I måndags var det då dax för jobb. Kanonväder ute och dagen flöt på bra tills eftermiddagen kom. På rasten kände jag att det var något som inte stämde med magen och sedan var det kört. Lyckades stanna kvar tills 3 på jobbet, då hade jag fått nog. Gjorde inget annat än att sitta på toan och skita typ. Så fortsatte hela eftermiddagen tills runt 8 då det avtog. GALET och fy så jobbigt och äckligt. Blev besök på toan ett 10 tal gånger. Usch. Gick ner 2 kilo av allt detta.. Grym bantarmetod helt enkelt haha. Fast inte att rekommendera.

Idag är jag hemma. Sjukanmälde mig igår. Tur var det känner jag för orken finns inte riktigt där och är ju först idag jag har börjat käka lite smått igen. Sjukt fint väder är det också så sitter faktiskt på balkongen och tar det lugnt.

Ha det bra all of you.
 
Söndagen
 
igår sprang jag mellan sängen och toan
 
Min älskade sötnos hade gått bananas på mejeriavdelningen. haha. Bad honom snällt att han skulle köpa med NÅGOT som va bra för magen ;) Och jag fick allt detta. Underbara älskade, du är go du <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: