lifeofsofie.blogg.se

God morgon

Kategori: Allmänt

Ja idag går vi in i oktober månad och vi närmar oss kylan och vintern mer och mer.

Veckorna bara springer iväg. Och man bara jobbar och sliter känns det som.

I helgas var kusinEmma och hälsade på. Hon skulle nämligen utbilda sig till fransförlängare och jag var då hennes modell. Så först 3 timmar på lördagen och sedan 4 timmar på söndagen var jag där. Blev kanonsnyggt i vart fall och nu slipper jag sminka mig.
På lördagen skulle jag Malin Emma och Hampus gå på restaurang som jag hade bokat några dagar tidigare. Dock hade jag bokat på fel restaurang märkte vi när vi kom dit. Så himla typiskt. Vi fick i alla fall bita i det sura äpplet och beställa hämtmat så blev rätt mysigt ändå. Hampus hade tänt ljus i hela lägenheten och dukat till oss så det blev allt bra till slut ändå. Riktigt mysig helg och kväll.








Kommentarer


Kommentera inlägget här: