lifeofsofie.blogg.se

Livet har sina goda stunder

Kategori: Allmänt

God kväll gott folk. Eller kanske är mer rätt att säga natt? Hursom så kommer jag snart avrunda denna mysiga afton och dejta kudden. Min andra hälft somnade för snart en timme sedan och sussar så gott här breve mig i soffan. Det är kanske hans sätt att visa hur jag gjorde lite tidigare idag?! Somnade som en stock i soffan och vaknade av att han stod i köket och gjorde ordning räkmackorna! Kärlek till dig ♡

Blev alltså min favvorätt till mys idag, räkmackan. Och till det en flaska vin och dark knight rises på tvn. Är alltid skönt att ha något att se fram emot och längta efter under vardagens jobb och slit. Fredagsmyset är heligt och underbart. Nu har vi en helg att se fram emot innehållande vila och mys med pojkis. Ha en trevlig helg allesammans!

Puss och godnatt
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: