lifeofsofie.blogg.se

Vardagen

Kategori: Allmänt

Slutade jobbet halv 6 idag men fick gå hem lite efter 5 för alla barn hade gått då. Är lite skönt att ha sådana dagar ibland. Va på mitt favvodagis med dom söta kollegorna och barnen. Helt underbara hela bunten. 
 
Kom hem till min trötta sambo och joinade honom i soffan. Har legat här sedan dess, en ganska ointressant och händelselös eftermiddag med andra ord. Grejen är ju den att jag inte kan ligga i soffan och bara kika teve utan då ska jag tugga på något samtidigt. En dålig ovana. Och oftast är det ju inget nyttigt jag käkar, blir antingen chips, popcorn eller choklad. Så slutsatsen borde egentligen vara att jag inte ska kika teve hela eftermiddagen och kvällen utan ta en prommis eller hitta på något annat men det är ju sååå himla lätt att fastna där efter jobbet. 
 
Imorgon ska jag försöka ta en springtur efter jobbet?! Hehe. (Förhoppningsvis)
 
Ha dä
min kära sambo och jag

Kommentarer


Kommentera inlägget här: